Your Bag

Conditii de livrare

Preturi

Preturile afisate pe site-ul www.premiumbarcoffee.ro sunt preturi finale si contin toate taxele si impozitele, aplicabile conform legislatiei in vigoare pe teritoriul Romaniei.


Statusul unei comenzi

Comenzile pot fi urmărite direct din contul tău, accesând “Istoric comenzi”.

 

Livrare prin curier

Livrarea este gratuita daca valoarea comenzii depaseste 200 lei. Daca valoarea comenzii este mai mica de 200 lei, costul de livrare este 14.99 lei. 

 

Livrare in aceeasi zi

Daca inregistrezi comanda de luni pana vineri pana in ora 14:30 si vrei sa facem livrarea in Bucuresti, poti opta sa primesti produsele prin agentul nostru, in aceeasi zi. Pentru asta, cand inregistrezi comanda trebuie sa mentionezi “Vreau livrare azi”. Comanda se va livra in aceeasi zi, in intervalul 16:30 – 21:00.
Poti beneficia de acest serviciu daca alegi sa platesti ramburs.

 Doar anumite produse pot fi livrate in ziua inregistrarii comenzii. Acestea sunt semnalizate prin iconita “livrare in aceeasi zi”.
Produsele de mari dimensiuni nu pot fi livrate in ziua inregistrarii comenzii.

 

Modificare sau anulare comanda

Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la unul dintre numerele: 0755 044 106 sau 0741 065 298. Colegii nostri de la Suport clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.


Condiții generale pentru returul produselor

Returul se poate face in termen de 30 de zile de la data achizitiei. Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.